Un antreprenor bistrițean oferă firmelor Departament de Marketing la cheie și rezultate măsurabile

Un antreprenor bistrițean oferă firmelor Departament de Marketing la cheie și rezultate măsurabile

Tot mai multe companii aleg să-și externalizeze activitățile de marketing, pentru a avea rezultate mai bune în vânzări, cu costuri simțitor mai reduse. Bistrițeanul Paul Rad și echipa sa de specialiști vor să profite de această oportunitate și oferă antreprenorilor servicii complete de marketing.

Paul are în spate ani de experiență în marketing, comunicare și branding. Prestând diverse servicii pentru multe companii bistrițene, a observat că acestea ori nu au deloc departamente de marketing, ori le au dar acestea sunt mai mult de fațadă, fără o activitate serioasă. De multe ori, antreprenorii cred că nu au nevoie de un departament specializat și că afacerea lor funcționează foarte bine fără marketing, fără strategie, doar cu mici acțiuni sporadice. Această greșeală de abordare și-a propus Paul să o repare: “Importanța marketingului e majoră, cred că lumea de business începe să înțeleagă asta. Nu e o activitate pe care să o faci când îți amintești, când ai timp sau chef, ori când ai niște bani în plus. Sau ca să îți satisfaci orgoliul personal ca proprietar de afacere. Marketingul e o activitate obligatorie, constantă pentru orice business, iar dacă e facut de profesioniști poate să îți aducă rezultate la care nici nu poți visa. A nu se confunda marketingul în ansamblu cu publicitatea, cu prezența în Facebook sau cu tipărirea unor cărți de vizită. Noi propunem companiilor care vor eficiență la costuri mai reduse să ne dea nouă pe mână munca lor de marketing. Nu vor mai plăti câțiva oameni să lâncezească în birouri, 8 ore pe zi, pe salarii fixe și comode. Vor plăti doar pentru ce convenim și apoi livrăm”.

Ce avantaje au companiile?

Echipa lui Paul oferă suportul necesar de la strategie și planificare până la implementare și măsurare a rezultatelor. “Putem opera ca departament de marketing integral, acoperind întreaga activitate a unei companii, sau ca o extensie a departamentului de marketing actual, pentru campanii speciale sau consultanță suplimentară”, explică Paul. Ce avantaje sunt pentru o companie în aceste situații? “Ca antreprenor sau manager, ai acces la un întreg departament de marketing; știi exact cum stai cu promovarea; beneficiezi de oameni profesioniști, cu experiență, care se adaptează ușor afacerii tale; ai parte de o viziune diferită și idei noi; ai control și eficiență asupra costurilor; ai o imagine clară a rezultatelor, prin raportare METRICS; economisești bani și timp; plătești doar munca efectiv prestată; cheltuielile sunt 100% deductibile” sintetizează Paul Rad.

Care sunt pașii?

Acesta își dorește ca echipa sa să fie privită ca un ,,departament de marketing” intern al firmei și nu ca o agenție externă, chiar dacă temporar. Scopul e comun, rezultatele contează pentru ambele părți. O comunicare bună internă cu celelalte departamente este vitală pentru a ajunge la țintele propuse. Cum se desfășoară activitatea standard a echipei lui Paul? “Începem cu analiza situației actuale a firmei în cea ce privește marketingul și vânzările. Facem o analiză amănunțită a produselor, serviciilor, pieței, competiției, furnizorilor, colaboratorilor și clienților. Apoi, întocmim strategia de marketing și stabilim modalitatea de aplicare în timp. Pasul următor e să punem în aplicare elementele strategiei și să măsurăm rezultatele. Pe tot parcursul implementării există un proces de eficientizare a acțiunilor de marketing”, mai spune Paul.

Detalii despre businessul lui Paul Rad puteți găsi accesând www.ad2biz.ro

Categories: Business in top

About Author