BARRIER, producător de uși și ferestre premium, a intrat oficial pe piața din Bistrița

BARRIER, producător de uși și ferestre premium, a intrat oficial pe piața din Bistrița

De astăzi, 24 mai, brandul BARRIER, producător român de ferestre și uși din PVC și aluminiu, a intrat oficial, sub formă de franciză, pe piața din Bistrița-Năsăud. Antreprenorul bistrițean Gabriel Gorea este cel care pariază pe produsele BARRIER în competiția cu alți furnizori din branșă.

 Afacerea de la Bistrița înseamnă pentru BARRIER a 33-a franciză la nivel național, targetul companiei fondate la Bacău, în urmă cu 23 de ani, fiind de a ajunge la 100 de francizați, în marile orașe ale țării. “BARRIER nu e un simplu producător de uși și ferestre, ci vine cu un întreg concept de business, cu un protocol. Produsele sunt de calitate premium, unele chiar inovatoare, iar noi vom oferi consultanță și suport pe tot parcursul procesului de vânzare și montaj. Credem că piața locală este mult mai matură astăzi și clienții fac diferența între un produs de calitate și unul, mai ieftin, dar fără pretenții. Bistrițenii sunt dispuși să plătească în plus pentru a beneficia de anumite standarde de calitate, este o tendință evidentă.” a explicat, Gabriel Gorea, pentru www.BistrițaBusiness.ro. Potrivit acestuia, colaborarea cu BARRIER a început în noiembrie anul trecut și lucrurile au evoluat foarte rapid, spre momentul de astăzi, deschiderea show-room-ului din strada Viișoara nr.272. Cu alte afaceri în domeniul larg al construcțiilor (stația de betoane Belgodi, firma Gevolt), Gabriel Gorea speră ca BARRIER să prindă aripi pe această zonă a ferestrelor și ușilor premium, mai ales că sectorul imobiliar a cunoscut o mica explozie la Bistrița în ultimii câțiva ani. “Ne adresăm atât omului care își construiește o casă în regie proprie, cât și dezvoltatorilor care ridică blocuri și ansambluri de case. Dacă vor merge pe linia unor produse de calitate, cu siguranță ne vor trece pragul. La Bistrița, avem deja un prim client de dimensiuni serioase. Este vorba de compania SALIX, care construiește câteva blocuri în spatele galeriei comerciale de pe Calea Moldovei. SALIX a ales BARRIER și cred că această reușită ne va face munca mai ușoară, pentru că vom avea un exemplu concret de arătat viitorilor clienți” explică Gabriel Gorea.

BARRIER a depășit 23 de milioane de euro cifră de afaceri în 2017, cu peste 600 de angajați. Fabrica de la Bacău este una dintre cele mai moderne unități de producție din această industrie, însumând mai bine de 65.000 mp de hale și platforme de marfă. Compania și-a propus ca în câțiva ani să devină lider național în piața de uși și ferestre și cu o pondere importantă în piața de uși de garaj rezidențiale și industriale, rulouri aplicate și suprapuse, geamuri termoizolante și antiefracție, automatizări porți și acționări electrice. BARRIER a investit peste 12 milioane de euro în ultimii 4 ani în tehnologizare și facilități de producție.

 

 

Categories: Business in top

About Author