După 5 ani consecutivi în care veniturile au scăzut constant, dar totuși s-a menținut pe profit, unul dintre cei mai importanți producători de lactate din Bistrița-Năsăud a intrat pe minus în 2019, spun datele depuse la Ministerul Finanțelor.
LECH-LACTO, deținută de antreprenorul Ștefan Rașca, a obținut anul trecut puțin mai mult de 50% din veniturile realizate în 2012, anul de glorie al companiei, adică 11,5 mil. lei, față de 20,5 mil. lei. Pierderea netă, deși minusculă (65.000 lei) confirmă trendul descendent pe care s-a aflat afacerea în ultimii ani.
Fabrica de lactate din Lechința este recunoscută pentru produse de calitate, însă compania a fost mereu deficitară la capitolul marketing / promovare / comunicare, ceea cea a contribuit la declinul ultimilor ani. Deși are magazine și afaceri în mai multe județe din Transilvania, brandul Lech Lacto nu are în acest moment un website activ sau măcar o pagină activă în social-media, de unde consumatorii să-și poată lua informații despre produse, sau unde chiar să plaseze comenzi.