LEROY MERLIN reconfirmă planul de a deschide un magazin în Bistrița
„Vrem să deschidem în continuare magazine, este în continuare loc. Anul acesta am deschis la Braşov şi avem acum două acolo. Avem trei proiecte la care acum lucrăm la viitorul magazin din Arad pe care îl vom deschide în 2023, mai avem Piteşti şi unul la Bistriţa.” – a spus Frederic Lamy, CEO al Leroy Merlin România, pentru zf.ro.
“Targetul este să ajungem la 25 de magazine până la final de 2025. În următorii trei ani vrem să putem livra către 19 milioane de locuitori, către întreaga populaţie a României. Vom livra în 2025 o cifră de afaceri de un miliard de euro. Ideea este de a avea 25 de magazine până în 2025 şi avem un potenţial de 30-35 de magazine în România pentru a acoperi întreg teritoriul.“ – a mai spus Lamy.
Magazinele de bricolaj vor reprezenta şi centre de servicii, nu doar hipermarketuri cu materiale de construcţii şi articole pentru casă. „Este o dezbatere continuă pe seama suprafeţelor magazinelor în viitor. Magazinele vor avea în continuare un rol. Primul magazin Leroy Merlin din Bucureşti a avut 20.000 mp. Nu vom mai deshide magazine atât de mari. Costul pe mp este tot mai mare şi retailerii trebuie să îşi optimizeze profitabilitatea şi eficienţa pe metru pătrat. Formatul big box, de hipermarket de bricolaj sau hipermarket nu vor dispărea, dar vom vedea suprafeţe optimizate, cu zone noi unde servicii noi vor fi propuse. În Braşov spre exemplu am venit cu un nou serviciu pentru bucătării, showroom“, a explicat Frederic Lamy. Spre exemplu Leroy Merlin a venit de curând şi cu un serviciu de comandă de ferestre şi uşi de balcon din PVC.
La Braşov, Leroy Merlin a deschis recent cel de-al 20-lea magazin şi al doilea din oraş. Noul magazin are o suprafaţă totală de 7.000 de metri pătraţi şi cuprinde 23.000 de produse din categorii precum materiale de construcţii, grădinărit, decoraţiuni, unelte, produse pentru casă. „Am deschis anul trecut un model de 9.000 mp în Târgovişte, un format bun pentru oraşe de aproximativ 100.000 de locuitori“, a adăugat CEO-ul companiei.
Leroy Merlin este al doilea mare jucător din piața de bricolaj după Dedeman, cu venituri de peste 600 mil. euro în 2021.