O afacere mică, pornită de la un stand deschis în Cibela, a ajuns în 20 de ani un business de succes, cu venituri de 41,7 mil. lei raportate pentru anul 2019. RIMINI, care rulează prin lanțul de magazine ALMA, cu aproape 3 mil. lei față de acum doi ani, când venitul înregistrat a fost de 38,8 mil. lei.
Compania controlată de familia Riti raportează creștre și în ceea ce privește profitul. Dacă în 2018 profitul a fost de 390.000 lei, anul trecut a ajuns la 710.000 lei.
Rimini a fost fondată în 1999 de antreprenorul Lucian Riti. Acesta a început business-ul cu un mic stand în Complexul Cibela și un singur angajat: el însuși. Cu pași mici în prima fază, compania a început să ofere distribuția mărfurilor în poarta magazinelor clienților.
Afacerea a căpătat proporții și, la un deceniu distanță, în 2009, Rimini își deschide primul magazin propriu, într-un spațiu generos achiziționat de la un dezvoltator imobiliar, pe strada Împăratul Traian. A fost prima verigă din lanțul de magazine care apărut ulterior sub brandul Alma.
În acest moment, Rimini funcționează pe trei divizii: cea de retail, cea de vânzări engros și cea de distribuție