Transilvania Broker sfidează criza și înregistrează o creștere de 12 % a profitului în S1

Transilvania Broker sfidează criza și înregistrează o creștere de 12 % a profitului în S1

În ciuda situației și a crizei economice din ultimele trei luni, Transilvania Broker Asigurare anunță pentru semetrul 1 o creștere substanțială a profitului, față de aceeași perioadă a anului trecut. Mai exact, compania bistrițeană a înregistrat o majorare de 12 %.

“Cu toate ca evenimente din prima jumatate a acestui an au dus la declinul semnificativ al unor piete, Transilvania Broker isi continua trendul ascendent, inregistrand o crestere a profitului net de peste 12%, fata de aceeasi perioada a anului trecut. Aceasta crestere este atat rezultatul majorarii veniturilor din activitatea de brokeraj, ca urmare a cresterii volumului primelor de asigurare, cat si al optimizarii cheltuielilor, in contextul incertitudinii cauzate de pandemia Covid19“, anunță reprezentanții Transilvania Broker.

Compania de asigurări anunță că la finalul lunii iunie înregistra creșteri la toate capitolele. Potrivit raportului prezentat de Transilvania Broker, veniturile din brokeraj au crescut cu 7,5% fata de S1 2019, pe fondul majorarii volumului de prime intermediate cu 6,7%, in timp ce cheltuielile au inregistrat o crestere de 7,3%, datorata in principal majorarii cheltuielilor cu comisioanele platite asistentilor in brokeraj.

“Cresterile inregistrate in primul semestru al acestui an se datoreaza in cea mai mare parte adaptabilitatii retelei noastre de asistenti in brokeraj si a angajatilor nostri de a lucra in conditii speciale. O contributie importanta a avut-o gradul inalt de digitalizare a proceselor, permitand incheierea politelor de asigurare de la distanta si telemunca personalului propriu. Pe langa acesta, o prioritate in ultimele luni a fost sa venim in sprijinul retelei noastre prin atragerea clientilor pe alte canale decat cele traditionale, in timpul masurilor restrictive in care vanzarea fizica a fost redusa la produsele si serviciile esentiale. Astfel, toate investitiile in promovare s-au concentrat pe marirea bazei de clienti prin intermediul site-ului Transilvania Broker si imbunatatirea relatiei la distanta intre clienti si asistentii in brokeraj“, au mai subliniat cei de la Transilvania Broker.

Categories: Business in top

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*