Brandul bistrițean TURMA descinde în Cluj, cu un prim magazin

Brandul bistrițean TURMA descinde în Cluj, cu un prim magazin

Proprietarii brandului TURMA au anunțat că în următoarele zile vor deschide un magazin în Cluj-Napoca, prima încercare în afara județului a mărcii de produse premium din carne de vită și oaie.

Cu un magazin de succes în Bistrița, familia Ciuruș de la ITL Agrocomplex pregătește expansiunea, primul pas fiind spre Cluj, una dintre cele mai mari și pretențioase piețe din regiune.

ITL Agrocomplex este una dintre cele mai mari afaceri din agricultura bistrițeană, cu 4 ferme lângă Lechința. Compania exportă anual în Europa și Asia peste 25.000 de taurine și peste 120.000 de miei.

“Selectăm doar animale de cea mai bună calitate pentru magazinul nostru fizic și online. (…). Așadar garantăm zilnic calitatea Premium a produselor noastre. (…) Activitatea de sacrificare și tranșare a cărnii destinate magazinului nostru fizic și on-line se realizează în abatorul propriu certificat Halal, cu o capacitate zilnică de 80 de taurine și 700 de miei.” – spun reprezentanții TURMA, pe pagina web a brandului.

ITL Agrocomplex a rulat 39,5 mil. lei în 2023, cu 40 de angajați. Familia Ciuruș mai deține părți sociale și în alte companii / cooperative din județul Bistrița-Năsăud și Cluj, în domeniul agriculturii sau domenii conexe cu agricultura.

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author