Brandul MARIFLOR atacă hotărât piața bistrițeană, cu două magazine proprii
Producătorul de preparate din carne MARIFLOR face pentru prima dată un pas hotărât în afara Clujului și deschide două magazine proprii în Bistrița-Năsăud: unul în Bistrița, unul în Beclean.
Brandul Mariflor, fondat în Gherla de familia Mureșan, a fost în ultimul deceniu unul dintre cele mai dinamice din industria prelucrării cărnii. Compania și-a dublat practic veniturile în ultimii 10 ani: de la 19 mil. lei (2009) la 40,6 mil. lei (2019). Numărul mediu de angajați raportat în anul trecut este de 160.
Până acum, în Bistrița-Năsăud, produsele Mariflor erau vândute doar prin intermediul rețelelor de magazine locale.
Pentru cele două magazine noi (cel din Bistrița va fi pe Str. Titulescu), compania a trecut de câteva zile la etapa de recrutare a personalului.
Compania are 10 magazine proprii în Cluj-Napoca, 6 în Dej, 3 în Gherla, 3 în Florești și unul în Gilău, dar livrează mărfuri pentru terți în mai toată țara, inclusiv în Mega Image și Auchan. În același timp, brandul Mariflor iese și în afara țării, găsindu-și consumatori în Anglia, Franța, Germania, Italia, Spania, Belgia, Cipru și Austria.