După un 2019 ce readuce compania pe profit, SOMPLAST își recompensează angajații

După un 2019 ce readuce compania pe profit, SOMPLAST își recompensează angajații

Pentru prima oară în istoria companiei, SOMPLAST Năsăud derulează un program de fidelizare a angajaților și de recompensare a acestora. “Este firesc”, spune Alin Brișan, managerul general al firmei, “în condițiile în care rezultatele pozitive din 2019 li se datorează lor în mare măsură”.

După trei ani de pierderi, Somplast a reușit să redreseze corabia și va înregistra profit la finalul lui 2019. Creșterea a fost adusă de vânzări sporite la toate produsele realizate la Năsăud, dar în special la țeava de polietilenă pentru apă, gaze și protecția cablurilor de comunicație și la căminele-apometru, explică managerul companiei. “După un astfel de an, cu rezultate bune, am decis să mulțumim angajaților noștri și vom acorda, în această lună, bonusuri de fidelitate pentru toți angajații, 41 la număr, care au împlinit 10 ani, fără întrerupere, în Somplast. Mai mult, vom acorda tichete-cadou pentru toți angajații noștri cu minim un an vechime și care nu au avut probleme de disciplină sau care să afecteze producția. Ne-am propus, în Consiliul de Administrație, ca la fiecare sfârșit de an să facem acest gest către angajați, în condițiile în care vom păstra trendul de creștere a companiei. Vrem să simtă și ei că firma în care lucrează, care are peste 40 de ani de istorie, începe să funcționeze la adevărata ei valoare și să fie mândri de acest lucru”, a declarat Alin Brișan.

Somplast SA Năsăud produce o gamă foarte complexă de produse:  folii din polietilenă de joasă, medie și înaltă densitate, saci, huse, pungi, țevi și fitinguri din polietilenă pentru rețele de apă, gaz și pentru protecția cablurilor electrice, produse injectate și produse suflate. Acestea sunt comercializate atât pe piața internă, cât și în alte țări din Uniunea Europeană. Compania a rulat 29,6 mil. lei în 2018. Principalul acționar este SIF Banat-Crișana, cu 70,75% din totalul acțiunilor.

Categories: Business in top

About Author