Salad Box vrea restaurant în Retail Park Bistrița

Salad Box vrea restaurant în Retail Park Bistrița

Lanţul de restaurante cu servire rapidă Salad Box, care țintește afaceri de 30 milioane euro în 2017, va avea o unitate și într-una dintre galeriile comerciale aflate în construcție la Bistrița. Reprezentanții brandului au anunțat că sunt în căutarea unui partener în orașul nostru, care să preia franciza.

Anunțul Salad Box face referire la Retail Park Bistrița, ceea ce ar putea duce cu gândul la complexul de lângă Kaufland, dezvoltat de belgienii de la Mitiska Rheim, care va fi inaugurat în următoarele 3-4 săptămâni. Aceștia au promovat numele de B1 Retail Park Bistrița. Cealaltă galerie comercială, de lângă Selgros, construită de românii de la Element Development, are provizoriu o denumire aproape identică, Bistrița Retail Park, adică e schimbată ordinea cuvintelor.

Salad Box, fondat în urmă cu aproximativ cinci ani de către patru antreprenori români, înseamnă azi o rețea de 50 de unități, pe trei continente. Brandul a ajuns de la un singur restaurant cu sa­late în Cluj – o afacere de 20.000 euro – la o reţea de 50 de unităţi în Ro­mânia, Germania, Un­garia, Al­ge­ria, Marea Britanie și chiar SUA. Salad Box luptă pe o piaţă în care lideri sunt giganţii McDonald’s şi KFC şi a urcat vijelios în top trei în acest domeniu ca număr de restaurante în România.

Categories: Business in top

About Author