TERASTEEL vrea să păstreze rulajul din 2023, în condițiile în care piața a scăzut cu 15-20%

TERASTEEL vrea să păstreze rulajul din 2023, în condițiile în care piața a scăzut cu 15-20%

Producătorul de panouri termoizolante TeraSteel Bistrița estimează că va încheia anul 2024 cu o cifră de afaceri similară celei realizate cu un an în urmă, în contextul in care piața de profil se află în scădere cu 15-20%.

“Valoarea pieței de panouri termoizolante din România pentru 2023 este estimată la 246 milioane de euro, cu o producție totală de 11,09 milioane mp. În 2024, este de așteptat o stabilizare a pieței în jurul valorii de 200 de milioane de euro, reflectând un ușor declin, dar cu o consolidare în ceea ce privește calitatea și eficiența produselor oferite. Capacitatea de producție internă și consumul vor continua să fie susținute de cererile din sectoarele industrial, agricol și logistic.” – spune Cosmin Pătroiu, CEO Terasteel.

Compania, deținută de irlandezii de la Kingspan Group, produce și comercializează profile zincate formate la rece și panouri termoizolante de mai multe tipuri, la care se adaugă toate componentele unei clădiri metalice – accesorii de mascare și etanșare, elemente metalice și tâmplărie din PVC, luminatoare și trape fum industriale. Peste 40% din producția interna a TeraSteel este exportată, principalele piețe de distribuție fiind cele din Ungaria, Slovacia și Cehia. Țări precum Serbia, Bulgaria, Albania, Bosnia si Muntenegru sunt deservite de fabrica TeraSteel din Serbia.

Un interviu complet cu Cosmin Pătroiu, AICI

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author