Bistrița, numărul 1 în planurile de retail ale gigantului suedez HUSQVARNA

Bistrița, numărul 1 în planurile de retail ale gigantului suedez HUSQVARNA

Bistrița și București, în această ordine, sunt orașele unde HUSQVARNA a deschis până acum magazine de tip “concept store premium”, în urma unor investiții de cca. 100.000 euro, pentru fiecare dintre ele. La Bistrița, magazinul a fost inaugurat acum câteva luni, iar în Capitală, zilele trecute.

“Nu a fost ușor. E o muncă enormă în spate și eu mă bucur că am realizat-o. Este un vis împlinit pentru mine, iubesc acest brand” – a spus Gheorghiță Nicolae, dealerul Husqvarna în Bistrița și proprietarul de facto al noului magazin situat pe Drumul Cetății nr. 10.

Urmează încă 8 astfel de magazine până la finalului lui 2023, următorul fiind în Cluj-Napoca. Aici, lucrările de amenajare sunt în plină desfășurare, finalizarea lor fiind plănuită până la finalul anului în curs.  La nivel național, echipa Husqvarna, împreună cu rețeaua de dealeri autorizați, numără în jur de 800 de angajați, dintre care aproximativ 500 se regăsesc în zona de retail. În afară de acest nou concept de magazine pe care a început să-l dezvolte anul trecut, compania este prezentă la nivel local printr-o rețea de aproximativ 200 de magazine.

Înființată în anul 1689, Husqvarna, care face astăzi parte din grupul suedez omonim, are vânzări de peste 4,3 miliarde euro anual.

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*