Proprietarul rețelei FRYDAY vrea să deschidă un fast-food Drive-Thru în Bistrița

Proprietarul rețelei FRYDAY vrea să deschidă un fast-food Drive-Thru în Bistrița

Fondatorul lanțului de restaurante FRYDAY, Lucian Florea, a anunțat că este interesat să deschidă o unitate Drive-Thru în Bistrița și este în căutarea unui teren potrivit, de preferință în zona Calea Moldovei (în preajma celor două centre comerciale).

„Avem nevoie de 1000-2000 mp, de preferat în zona respectivă. Cine deține un astfel de teren, îl rog să mă contacteze. O să facem un parteneriat, ori acel proprietar va construi restaurantul pentru noi și ni-l va închiria pe minimum 10 ani, ori ne va lăsa să construim noi. Eu cred foarte mult în Bistrița, e un oraș cu potențial, unde ne-am integra foarte bine. Au existat deja discuții cu câțiva proprietari de terenuri dar nu am ajuns la nicio înțelegere deocamdată” – a spus Florea.

Fryday este un concept de fast-food, lansat în Suceava, care folosește ulei de alune pentru prăjire, spre deosebire de competitorii săi McDonald’s, KFC sau Burger King. Alte elemente pe care le aduce Fryday, pe lângă uleiul de alune, sunt cartofii proaspeți, dar și burgerii custom, unde clienții pot alege dintr-o varietate de 15 ingrediente îmbinate așa cum doresc ei.

Fondatorul declara în primăvară că va încheia anul 2024 cu 15 unități la nivel național, după deschideri în orașe precum Galaţi, Piteşti, Sibiu, Cluj, Constanţa, Timisoara şi Bucureşti. Rețeaua mai este prezentă în Suceava, Iași, Târgu Mureș, Oradea, Alba Iulia și Arad.

„Anul 2024 este un an în care vom apasă pedala acceleraţiei şi pe care îl proiectăm cu o creştere a cifrei de afaceri de peste trei ori faţă de 2023, având un forecast de peste 70 de milioane de lei pe bilanţul din acest an“. – spunea Florea.

Lanțul Auto Albina – comerciant de piese auto – rămâne deocamdată business-ul principal al lui Lucian Florea.

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author