TERAPLAST și-a adus la Marketing omul care a revigorat Farmec și Gerovital
Ioana Borza, fostul director de marketing al companiei FARMEC SA, a preluat poziția similară din grupul TERAPLAST SA Bistrița, controlat de milionarul clujean Dorel Goia. Ioana și-a adus o contribuție importantă la revirimentul FARMEC și GEROVITAL, unele dintre cele mai cunoscute branduri românești.
Începând cu 5 aprilie, Ioana Borza a părăsit Farmec SA, după aproape 12 ani la conducerea departamentului de marketing al companiei. Împreună cu echipa pe care a coordonat-o, Ioana Borza a dezvoltat pentru portofoliul Farmec opt noi categorii de produse, sub brandul Gerovital: șampoane, geluri de duș, dermatocosmetice, produse profesionale, tratamente pentru îngrijirea părului, produse de îngrijire pentru bărbați, cosmetice de lux și cosmetică decorativă. Totodată, a creat, dezvoltat și coordonat divizia de reprezentanți medicali și departamentul de e-com (până în 2015 când acesta a trecut la Vânzări), departamentul de PR și Social Media, precum și divizia de trade marketing. s-a ocupat de strategia de marketing a companiei Farmec, incluzând aici și dezvoltarea a peste 100 de produse noi și modernizate anual. De asemenea, Ioana și echipa ei au dezvoltat conceptele și strategia de marketing pentru magazinele de brand Farmec și Gerovital.
Farmec SA a obținut în ultimii ani numeroase premii și distincții din partea unor prestigioase publicații și organizații, toate fiind în legătură directă cu performanțele echipei de marketing.
Aproape un deceniu, Anca Rif, fost jurnalist la Ziarul Financiar, a ocupat poziția de Communications & Investor Relations Manager în cadrul Teraplast.