Transilvania Broker, rezultate peste așteptări în 2021

Transilvania Broker, rezultate peste așteptări în 2021

Transilvania Broker de Asigurare SA și-a crescut veniturile din exploatare și profitul net cu 21%, respectiv 17,3% în 2021 față de anul precedent. Compania a realizat venituri de 98,9 mil. lei, rezultatul net fiind de 6,88 mil. lei.

În săptămâna în care Transilvana Broker aniversa 4 ani de prezență la bursă, capitalizarea companiei la BVB a atins maximul istoric de 112,5 mil. lei (22,5 mil. euro), marcând, pentru acționarii săi, o creștere de 3 ori a valorii deținerilor lor față de momentul listării. În toată această perioadă, Societatea a trasat un ritm de creștere fără sincope pentru indicatorii de rezultat și performanță, astfel încât veniturile operaționale s-au majorat cu 84%, iar profitul anual s-a dublat (+102,1%) la 31.12.2021 față de 31.12.2017. Valoarea totală a dividendelor brute acordate acționarilor Transilvania Broker de Asigurare S.A. în cei 4 ani a fost de 13,9 mil. lei (2,8 mil. euro)

“Ne bucurăm să remarcăm faptul că Transilvania Broker raportează, pentru anul 2021, o cifră de afaceri cu 15% mai mare decât bugetul aprobat în AGOA din 28 aprilie 2020, iar rezultatul din exploatare și profitul net înregistrează valori cu 21% și, respectiv, cu 17,3% deasupra celor previzionate.” – susține conducerea Transilvania Broker.

Pe planul strategiei de marketing și al optimizării infrastructurii activității de intermediere, conducerea Transilvania Broker a finalizat, cu succes, proiecte precum:


• Platforma de emitere online – platformă de vânzare online a polițelor RCA, pentru clienți persoane fizice și juridice. Platforma dă posibilitatea clienților Transilvania Broker să încheie o poliță de asigurare în doar un minut folosind tehnologii de recunoaștere a textului și autocompletând datele necesare poliței. Lansată la jumătatea anului, platforma a avut peste 50.000 de utilizatori, cu peste 8.000 de calculări de oferte.

• Comisionul digital – modalitatea prin care asistenții Transilvania Broker pot vinde de la distanță prin platforma de emitere online, beneficiind de propriul link unic de referință și posibilitatea de a se promova online prin acesta, precum și offline prin materiale cu link-ul sub formă de cod QR generate automat în dashboard-ul colaboratorului Transilvania Broker. Peste 100 de colaboratori beneficiază în fiecare săptămâna de comisionul digital, egal ca
procent cu comisionul din vânzarea clasică.

• Proiectul „15 ani de Transilvania Broker”, o explorare a tot ceea ce a însemnat Transilvania Broker pe parcursul evoluției noastre. Proiectul a constat într-o serie de interviuri cu „Poveștile de succes” din Transilvania Broker, cu colegii din back-office, fondatorii și managerii echipei, investitorii cheie în compania noastră, precum și cu partenerii din
societățile de asigurare.

Pe lângă aceste proiecte finalizate, managementul societății a inițiat multiple noi proiecte a căror
implementare se va realiza în decursul anului 2022, dintre care vom menționa, aici:


• Academia Transilvania Broker, platforma de training care va pune la dispoziția colaboratorilor materiale de informare și formare, de la cursuri de bază, până la training pe produse complexe de asigurare, cursuri live și conferințe cu specialiștii în asigurări complexe.
• Asistentul virtual Transilvania Broker – asistent live-chat care le poate oferi consultanță clienților 24/7, care poate calcula oferte și poate programa ședințe 1 la 1 cu specialiștii noștri în asigurări complexe.
• Extinderea vânzării online pentru mai multe tipuri de asigurare, precum polițele obligatorie și facultative de locuință, polița de asistență rutieră, precum și asigurarea de călătorie.
• Îmbunătățirea calității serviciilor prin feedback si recenzii ale clienților. Un obiectiv strategic din acest an este cunoașterea și mai în detaliu a pieței de asigurări în continuă schimbare, prin atragerea de feedback și recenzii pe toate canalele noastre de vânzare.
Înțelegerea aprofundată a nevoilor și așteptărilor clienților ne vor permite să determinăm 5 zonele de investiție pentru creșterea calității serviciilor și va reprezenta un pas important în standardizarea serviciilor oferite în francizele Transilvania Broker.
• Optimizarea relației cu investitorii rămâne un obiectiv permanent pentru conducerea Transilvania Broker care consideră că transparența, consistența și continuitatea comunicării sunt elemente cheie pentru racordarea valorii de piață a societății la rezultatele sale pe plan economic, financiar și operaționale. În acest sens, vom continua diversificarea canalelor de comunicare și vom organiza mai multe evenimente prin care acționarii și investitorii
potențiali să cunoască activitatea, viziunea, cultura, oportunitățile și provocările Transilvania Broker, dincolo de rezultate și raportări financiare

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*