METALLER Bistrița vrea să intre în piața regională cu tâmplărie din aluminiu

METALLER Bistrița vrea să intre în piața regională cu tâmplărie din aluminiu

Brandul de tâmplărie din aluminiu METALLER, creat de compania bistrițeană Metaller Windows, își propune ca până în 2021 să fie prezent pe piețele din toate județele limitrofe Bistriței-Năsăud.

„Metaller a apărut ca să acopere o cerere a pieței pentru anumite produse speciale confecționate din aluminiu. Tâmplăria din aluminiu, în special dacă vorbim de ferestre și uși, a câștigat mult teren în ultimii ani, fiind ca preț o soluție intermediară între PVC și lemn masiv, dar cu o calitate și durabilitate foarte bune. Am observat că există cerere neacoperită suficient și – fiind deja în domeniul distribuției de tâmplărie PVC – am decis să pornim o mică producție pe această nișă”, explică Gabriel Rusu, directorul de vânzări al companiei.

În această etapă a businessului, Metaller confecționează, la scară mică, produse de tâmplărie din aluminiu de înaltă calitate. Furnizorii de materie primă sunt între liderii mondiali pe domeniile lor: Alumil (aluminiu) și Saint Gobain (sticlă). Printre produsele cu structură de aluminiu pe care le propune Metaller se numără ferestrele, ușile, pereții-cortină, wintergarden-urile, luminatoarele, balustradele, treptele si pardoselile din sticlă, cabinele de duș etc.

“Ne propunem să creștem cu pași mărunți. Metaller va oferi soluții individuale, personalizate fiecărui client. Grupul-țintă de clienți pe care-l avem în vedere este cel din categoria medium spre premium” mai spune Rusu.

Categories: Brands, Business in top

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*