TeraPlast vrea să devină rapid o companie paperless, ultradigitalizată
TeraPlast accelerează procesul de digitalizare în cadrului Grupului și vrea să devină prima companie paperless din România (adică documentele să existe exclusiv digital).
“TeraPlast este o companie care, de-a lungul timpului, a reuşit să facă câteva premiere pentru piaţa din ţara noastră, în domeniul său de activitate. În prezent, ne ocupăm insistent de digitalizarea afacerii”, a declarat Alexandru Stânean, CEO al Teraplast, în cadrul unei videoconferinţe organizate de Asociaţia pentru Relaţii cu Investitorii la Bursă din România (ARIR).
“Primul pas, care este acum în curs de implementare, este să devenim o companie paperless, urmând ca în paşii următori să accentuăm digitalizarea şi altor procese de afaceri. Iar filosofia noastră este de a veni în România cu produse care la această oră se importă. Încercăm să facem ceea ce putem ca să reducem deficitul comercial, care anul trecut a fost de 17 miliarde de euro”, a spus Alexandru Stânean.
Directorul TeraPlast a mai punctat că toate demersurile companiei au în vedere perspectivele pe termen lung, sustenabilitatea business-ului şi grija faţă de mediul înconjurător.
“Modul acesta de a face business ne-a adus unde suntem, încercăm să capitalizăm pe el şi să folosim banii rezultaţi în urma vânzării diviziei Steel pentru a crea business nou în Grupul TeraPlast. Pentru a dezvolta partea de mase plastice, folosind reţeta care a fost dobândită de-a lungul timpului, înlocuirea importurilor”, a conchis CEO-ul producătorului de materiale de construcţii.