Povestea Transilvania Broker a fost strâns legată de inovare și digitalizare, fiind, în acest domeniu, un pionier al pieței de brokeraj în asigurări din România, încă de la înființarea companiei. Acum mai bine de 14 ani, când polițele de asigurare se încheiau de mână, pe hârtie, am pariat pe digitalizare, dezvoltând împreună cu o echipă mică de programatori prima platformă de gestiune în brokerajul de asigurări.
Pariul s-a dovedit a fi unul corect aproape trei ani mai târziu, atunci când emiterea asigurărilor de răspundere civilă auto a devenit obligatorie într-un sistem electronic. Procedurile bine stabilite și o rețea obișnuită cu acest mod de lucru ne-au ajutat să ne dezvoltăm accelerat, ajungând în doar un an în topul brokerilor de asigurare din România, cu reprezentanți în toate zonele țării. S-au schimbat multe lucruri de atunci, platforma dezvoltată a devenit cel mai utilizat soft în piața de brokeraj, iar partenerii noștri de la Life is Hard au crescut și acum sunt listați pe Bursa de Valori București. Cu toate acestea, inovarea și digitalizarea păstrează aceeași importanță în strategia de dezvoltare a companiei, adoptând un sistem de îmbunătățire continuă prin care identificăm problemele de care ne lovim zi de zi, cu ajutorul feedback-ului clienților, colegilor, asistenților și partenerilor noștri. Împreună găsim soluțiile digitale potrivite pentru a putea oferi servicii de calitate, pentru a optimiza munca colegilor din rețea și back office, precum și pentru a avea o contribuție pozitivă asupra comunităților în care ne desfășurăm activitatea.
Fiind primul și singurul broker de asigurare listat pe Bursa de Valori București, urmărim să oferim rezultate pozitive în mod constant, iar acest lucru nu poate fi realizat fără procese bine puse la punct. Astfel, cea mai mare parte a procedurile interne a fost automatizată, reducându-se în mod semnificativ timpul pe care francizele noastre îl alocau sarcinilor administrative și oferindu-le, în acest fel, mai mult timp pentru vânzare și pregătire continuă, în vederea intermedierii de produse tot mai complexe. Validarea și facturarea automată a plăților, digitalizarea încheierii contractelor de asistent, precum și optimizarea platformei de gestiune a asigurărilor sunt doar câteva exemple de proiecte în lucru sau deja finalizate, care au ca scop sporirea eficienței în relația noastră, totul rezumându-se, în final, la creșterea calității serviciilor oferite clienților. Mai mult decât atât, într-o piață mereu în schimbare, mizăm pe îmbunătățirea continuă a cunoștințelor și abilităților forței de vânzare, fiind în plin proces de dezvoltare a unei platforme proprii de e-learning, „Academia Transilvania”, locul unde colaboratorii noștri vor avea acces, într-un mod atractiv și interactiv, la o varietate largă de cursuri de asigurări, IT, daune, contabilitate, leasing și finanțe, precum și la alte „skill-uri” necesare pentru a satisface nevoile, din ce în ce mai complexe, ale clienților.
Articolul integral din revista “100 de companii inovatoare din Transilvania” poate fi accesat: AICI