Proprietarii florăriilor Magnolia au oprit demersurile de extindere și se axează pe magazinele existente
Cea mai mare companie din România care activează în domeniul floral și-a stopat planurile de extindere în acestă perioadă. Proprietarii anunță că se concentrează pe magazinele existente și pe vânzările online, care merg bine deocamdată.
„Măsurile luate de autorități și pandemia generată de COVID-19 ne afectează în special în ceea ce privește programul, care este mai redus în această perioadă. De asemenea, marfa, respectiv florile ajung mai greu la noi, iar procesul de tranzitare a granițelor este îngreunat, sunt timpi mai mari de așteptare și proceduri mai dificile”, a explicat Gabriel Molnar, fondatorul lanțului de floriării Magnolia.
Majoritatea florăriile Magnolia din țară și-au suspendat activitatea, dar compania continuă să livreze în 90% dintre localitățile din România. Buchetelor de flori se livrează cu flotă proprie de curieri.
„Vânzările din online merg bine, deoarece clienții, nevoiți acum să nu mai iasă din case, se orientează către alternative online. Astfel plasează comanda și primesc buchetul acasă sau la o altă adresă dorită, prin intermediul curierilor noștri. Aceștia, mai ales în perioada actuală, respectă cu strictețe toate măsurile impuse de Ministerul Sănătății. Avem mănuși, măști, dezinfectant și avem grijă să păstram o distanță corespunzătoare și să limităm pe cât posibil contactul”, explică Molnar.
Fondatorul Magnolia spune că lanțul de florării întâmpină probleme în lanțul de distribuție, deoarece tirurile cu marfă ajung mai greu la destinație, procesul de transport fiind îngreunat în această perioadă, dat fiind faptul că tranzitarea granițelor se face cu restricții.