BIASICOM și-a creat propria marcă de electrocasnice – STARCREST – și are în gamă aproape 100 produse diferite
Retailerul de produse electrocasnice BIASICOM a renunțat la vânzarea mărcilor consacrate și și-a creat propriul brand – STARCREST – cu care vrea să cucerească o cotă din piața electrocasnicelor de calitate.
“Ideea de marcă proprie a venit natural, ca rezultat al celor 30 de ani în care am comercializat produse de la diverse mărci. Cunoscând atât de bine piața, producătorii, mentalitatea clienților, procesul de vânzare, am realizat că există încă loc și potențial pe această nișă, a produselor electrocasnice de o calitate peste medie, dar care au prețuri bune, pentru că brandurile lor nu sunt încă în prima linie. Așa am decis, în 2020, să înregistrăm la nivel european marca STARCREST și să căutăm parteneri de încredere pe partea de producție, care să atingă criteriile impuse de noi la calitate, livrare, garanție etc.” – a explicat Silviu Cîrlejan, brand manager la Biasicom.
Abia în 2023, compania s-a focusat exclusiv pe noua divizie. În acest moment, Biasicom are la vânzare aproape 100 de produse electrocasnice diferite sub marca STARCREST, însă pe termen mediu și lung plănuiește să ajungă la peste 150. Produsele existente în stoc (frigidere, lăzi frigorifice, congelatoare, combine side-by-side, plite, friteuze, mixere, blendere, tocătoare electrice, aparate de vidat și accesorii, aparate pentru preparat deserturi etc) – pot fi vizionate și achiziționate online, în principal în platformele de retail https://www.emag.ro/brands/brand/starcrest?ref=brand-pd , www.biasicom.ro și www.starcrest.ro .
“Oferim o calitate foarte bună la un preț competitiv, iar argumentul nostru principal este garanția de 4 ani la produse pentru persoanele fizice. Asta cred că spune multe despre calitatea oferită, foarte puțini producători, chiar și dintre cei consacrați, își asumă un termen mai lung de doi ani pentru produsele electrocasnici. Produsele noastre sunt realizate în afara României, de producători foarte serioși, iar noi le testăm pe toate înainte de a le pune în piață. Un alt mare plus este designul atragător al produselor, chiar premium, în comparație cu ce propun competitorii noștri” – a mai spus Silviu Cîrlejan.
Potrivit acestuia, Biasicom a vândut în primul an (2023) peste 12.000 de produse sub marca STARCREST. În acest context favorabil, ne propunem să extindem gama STARCREST, introducând pe piață produse de înaltă calitate la prețuri competitive, pentru a asigura că fiecare client beneficiază de inovație și fiabilitate, consolidând astfel reputația STARCREST ca un brand puternic la nivel național.
“Suntem profund onorați și în același timp încântați să marcăm un capitol important în istoria noastră, prin crearea primului brand de electrocasnice fondat în Bistrita, un pas mare atât pentru echipa noastră, cât și pentru întreaga comunitate locală.” – a încheiat reprezentantul Biasicom.