COVID-19 a crescut cu 10 % vânzările la eMAG! Alcoolul sanitar se cumpără cot la cot cu făina
Cel mai mare retailer online din România anunță că în această perioadă, pe fondul crizei declanșate de coronavirus, comenzile au crescut cu 10 % față de o perioadă obișnuită. Reprezentanții eMAG anunță că la mare căutare sunt produsele de curățenie, alimentele și alcoolul sanitar.
Pandemia îi determină pe tot mai mulți români să renunțe la cumpărăturile din magazine și supermarkeuri și să apeleze la retaileri online unde se poate plăti cu cardul. Compania eMAG a raportat o creștere semnificativă a comenzilor în ultimele zile.
“Evoluţia a fost una mixtă. Sunt categorii unde vânzarea a scăzut semnificativ: electrocasnice, fashion, auto, însă sunt şi categorii care au crescut: laptopuri, monitoare, televizoare, alimente de bază, produse pentru curăţenia casei, produse pentru copii. Per total, vânzările sunt în creştere cu peste 10% faţă de o perioadă obişnuită. Un factor important este şi nivelul bun al stocului, am stat foarte aproape de producători şi am crescut nivelul stocului în momentul în care am văzut impactul în China”, a declarat pentru ZF Iulian Stanciu, CEO şi acţionar al grupului eMAG.
Reprezentanții companiei dau asigurări că depozitele au suficiente stocuri pentru a face față comenzilor și că deja au marfă pe drum care ar trebui să întărească stocurile.
“Stocurile sunt mari, avem multă marfă pe drum, nu estimăm că vor fi probleme, chiar dacă durează mai mult producţia şi transportul”, mai spun cei eMAG.