De luni, bistrițenii pot depune online documentele pentru obținerea unui Certificat de Urbanism
Începând de luni, 9 octombrie, Primăria Bistrița va avea funcționale încă 18 aplicații online care vor ușura accesul cetățenilor la serviciile instituției. În total, cu cele existente deja, 35 de aplicații online vin în folosul cetățenilor, cca. 60-70% din activitatea cu publicul a instituției fiind digitalizată.
Unele dintre aplicații au legătură cu serviciile de asistență socială, altele cu impozitele și taxele locale, altele cu probleme legate de urbanism. “Sunt foarte importante toate aceste aplicații, vin în sprijinul bistrițenilor, îi încurajăm să le folosească. Am trecut în online, spre exemplu, depunerea documentației și plata taxelor pentru obținerea Certificatului de Urbanism, sau pentru prelungirea acestuia. Vom avea publicate listele cu certificate de urbanism sau autorizații de construire emise. În curând vom avea online chiar eliberarea acestor documente (CU și AC), pentru care până acum s-a stat la coadă, cu dosarul în mână” – a explicat primarul Ioan Turc.