Gigantul Leroy Merlin vorbește iar despre sosirea la Bistrița

Gigantul Leroy Merlin vorbește iar despre sosirea la Bistrița

Francezii de la Leroy Merlin, care dețin și Auchan și Decathlon, vor să accelereze dezvoltarea pe piaţa locală şi să-şi dubleze numărul de magazine, mergând nu doar către marile centre regionale, ci şi către oraşe mai mici precum Bistrița, Târgovişte, Buzău şi Focşani – spune Frédéric Lamy, CEO al Leroy Merlin România.

Retailerul francez de bricolaj Leroy Merlin, cu 18 magazine în România, se îndreaptă către dublarea numărului de unităţi de pe piaţa locală, în contextul unui trend ascendent pe care se află sectorul de bricolaj.

„Deschidem un magazin în Târgoviște, acum, în luna mai. Va fi primul oraș cu cca. 100.000 de locuitori, până acum am vizat doar orașe mari. Dacă totul merge bine, avem în vedere deschiderea unor magazine în orașe precum Bistrița, Buzău, Deva, Focșani, orașe interesante, unde se construiește mult.” – a mai spus Lamy.

Zvonurile că Leroy Merlin își pregătește descălecarea la Bistrița au apărut încă din 2017, iar despre tatonările lor ziarul BistritaBusiness.ro a relatat AICI. În principiu, retailerul își dorește un magazin în partea de sus a orașului, ca să contrabalanseze influența Dedeman.

„Anul 2021 a început foarte bine, anul 2020 a fost unul foarte bun. După primul lockdown în 2020 vânzările au crescut puter­nic şi au livrat un an foarte bun. Acum în 2021 clienţii investesc în continuare în casele şi proiectele lor, iar trendul este foarte bun. Posibil ca această creştere să fie temperată în mai, deoarece mai 2020 a fost o lună foarte bună. Construcţiile merg înainte. De 10 ani, nu a fost niciun an fără creştere. Suntem nu­mărul 2 pe piaţă, chiar cu doar 18 ma­gazine, iar al 19-lea în Târgovişte în mai, dar tot am reuşit să urcăm pe locul doi. Anul acesta ne aşteptăm la vânzări de circa 3 mi­liar­de de lei“, a explicat CEO-ul companiei.

Leroy Merlin vrea să accelereze dez­voltarea, în condiţiile în care Dedeman, liderul pieței, se îndreaptă spre un business anual de 2 mi­liarde de euro.

Categories: Brands, Bursa, Business in top

About Author

Write a Comment

Your e-mail address will not be published.
Required fields are marked*