Cea mai mare florărie din România, Magnolia, a încheiat anul 2019 cu succes, raportând creșteri semnificative atât la venituri, cât și la profit. Față de 2018, când veniturile companiei erau de 31,6 mil. lei, în 2019 afacerea controlată de familia Molnar a ajuns la 36,3 mil. lei.
Un salt mare raportează și în ceea ce privește profitul, care de la 1,1 mil. lei cât era în urmă cu doi ani, a ajuns anul trecut la 4 mil. lei.
Povestea Magnolia a început în 1997, în Bistrița, iar fondatorii ei au visat o florărie în care calitatea produselor și a serviciilor, alături de atenţia faţă de client să fie principii de neclintit. Şi aşa s-a întâmplat în cei 23 de ani de existență.
Astăzi, compania deține cel mai mare lanț de florării din România, depozite proprii, un garden center și florăria online prin intermediul căreia se pot trimite flori în orice colț al lumii.